HTML

Illegális mozgalom

a közélet napi dolgairól osztom meg gondolataimat.

Friss topikok

Linkblog

Bocsánatot kérek, hogy a FIDESZ-re szavaztam.

2010.06.23. 20:35 illegális60

Kedves Olvasó!

Kérem bocsásd meg nekem, hogy megvakultam és megsüketültem, nem láttam a jövőt, melyet a választásokon általam favorizált FIDESZ előre vetített.

Nem gondoltam volna, hogy a kádári idők visszatérnek, és újra félnie kell azoknak akik nem "velük vannak".

Fájdalmasan vettem tudomásul, hogy a régi MSZMP káderpolitikáját látom viszont, és szégyellem, hogy újra visszatért a gőg, és a lenéző politizálás.

Megöbbentett Lázár János mondatai: " Demokrácia kérem, csak 4 évente van. Kétharmadunk van és kész!" . Hol van Orbán össznemzeti összefogása, amelyet hirdetett???

Lenne még tovább, de nem érdekel. Bocsánatot kérek, hogy a FIDESZRE szavaztam. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakcsak.blog.hu/api/trackback/id/tr722104862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása